考試完了,表示又要開始上課了。


最近很煩,煩到有種快要自閉到死的感覺。
I said I don't like her anymore, but it seems nobody believe it.
11班明天要搬回來,老實說我沒什麼感覺,今天的那種反應,真的是我裝的。
我只是......想掩飾某些事情。
看來大家都被我唬到啦,哈哈哈。
但,終究有些事,是我無法掩飾,也騙不了自己的。

婷姐,你跟陳予葶是欠揍嗎?
動不動就拿你的美工刀在我面前晃來晃去,我...也不能拿你怎樣,唉。
還有!那些關於我的OOXX的緋聞,別再亂講啦!!!




I don't know how to express my mind.
And I also can't deny those memories.
Hey, I really care about you, but I don't know how to be a great friends of yours.
I try to understand you! but you make it hard to do...
You are my best friend, do you know that?!
I don't want the same thing happen again, I don't want to lost a best friend again.
but I have some strange feelings:it would happen again....










我不想重蹈覆轍。





arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 stilllovewho 的頭像
    stilllovewho

    since 2006

    stilllovewho 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()