這是我自己打的,如有錯誤,敬請不吝指正!


【English Version】

CHANGE

Changing is not an easy thing to do.
Most of us knew it and have experienced before.
We can't change the persons around us easily, but we can change ourselves.
I want to change myself.
Why?
hum....because no one's perfect, but I can try my best to show the best that in me.

Change can be a powerful faith.
Changing somebody's mind can save a person who want to die.
Change your way is too difficult, but it will help you become a successful person.

I want to change myself first.
If it works, I'll change the world.
I want to save earth by changing people's mind.
There are still so many people don't notice that our earth is important.
So, I'm trying.
I hope everyone can keep trying, too.
It's not for me.
It's for yourselves and our earth.





【中文版本】

改變並不是一件容易的事。
我們大多數人都知道,也都曾體驗過。
我們不能輕易地改變身邊的人,但我們可以改變自己。
我想要改變自己。
為什麼?
嗯....因為沒有人是十全十美的,但我可以試著盡自己最大的努力,表現最好的自己。

改變可以是強而有力的信念。
改變一個想尋死的人的想法,就可以救一條命。
改變你的習慣很難,但它也許可以助你成為一個成功的人。

我想要先改變我自己。
如果成功了,我就要改變世界。
我想要改變人們的想法,進而拯救地球。
現在仍然有太多的人,沒有注意到地球對我們來說,是極為重要的。
所以,我正在努力。
我希望大家也可以努力。
這不是為了我。
這是為了你自己,和地球。





呼~
大功告成。
覺得不是很精闢的文章,但這是我第一次用英文打這類文章,然後再自己翻譯。
這不只是一篇文章而已。
我是真的很想改變自己,救地球。
What a difficult dream, but I'm trying.







我還是不想講話。




arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 stilllovewho 的頭像
    stilllovewho

    since 2006

    stilllovewho 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()